27 oktober 2016

Consultancy Services

We leveren meerdere adviesdiensten, waardoor u een helder beeld heeft van uw IT omgeving.

Quick Scan

Soms heeft u het idee dat er “iets niet klopt”, terwijl u niet exact de vinger erop kunt leggen. Tijdens een Quick Scan zal één van onze specialisten inventariseren waar uw probleem of twijfel uit bestaat. Dan volgt een technische gezondheidsanalyse op uw systeem en onderzoekt hij het systeem op een aantal kernpunten. Op basis van zijn bevindingen stelt hij vervolgens een rapport op met daarin een conclusie en aanbevelingen, welke tijdens een afsluitende bespreking toegelicht worden.

Audits

Als u wilt weten of de security van uw systemen in orde is of welke technieken u in kunt zetten ter verbetering van uw IT landschap, dan bent u bij TriOpSys aan het juiste adres. Maar ook als u een audit nodig hebt voor een accountantscontrole, kunnen wij u helpen. Onze specialisten komen dan bij u langs om de automatisering van de organisatie en de organisatie van de automatisering in kaart te brengen. Tijdens een kick-off bespreken we wat de doelstelling en scope van de audit is en welke informatie u nodig heeft om de juiste beslissingen te nemen. Na het onderzoek volgt een rapport met concrete adviezen waar u direct mee aan de slag kunt.

Technisch advies

Heeft u een specifieke technische vraag over bijvoorbeeld het upgraden van uw mailserver of u wilt weten wat de beste migratiestrategie is voor uw omgeving? U wilt uw firewall vervangen en wilt weten wat de nieuwste technieken zijn? Onze technisch specialisten kunnen u helpen en een antwoord geven op uw vragen.

Second opinion

U bent bezig met een nieuw infrastructureel project en wilt graag weten of u de goede kant op gaat? Een nieuwe frisse blik kan de zaken verhelderen. Eén van onze specialisten neemt met u de documentatie en implementatie door. Op basis van zijn bevindingen stelt hij een second opinion rapport op.

ITIL – ASL – BISL

Binnen TriOpSys, en dus ook onze afdeling Mission Critical Services, maken we dankbaar gebruik van best practises om tot optimale resultaten te komen. Zo gebruiken we ITIL (Information Technology Infrastructure Library) voor het inrichten van alle beheerprocessen. De Service Delivery en Service Support processen (o.a. Incident-, Problem-, Change en Configuration management) zijn volledig operationeel binnen MCS en deze expertise wordt ook voor vele klanten ingezet door onze consultants.

Op het gebied van applicatiebeheer gebruiken we ASL (Application Services Library), voor het functioneel beheer de standaard BiSL (Business Information Services Library).